رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان اعلام کرد؛

رشد اقتصادی و ارتقای بهره‌ وری مهمترین هدف آذربایجان شرقی در سال جدید

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی آذربایجان شرقی، برنامه‌ محوری، رشد اقتصادی و ارتقای بهره‌ وری را مهمترین اهداف استان در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.
حیدر فتح‌ زاده در دیدار صمیمی خود با همکاران این سازمان به مناسبت عید فطر اظهار کرد: روز ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ بنده به سمت سرپرست سازمان منصوب شدم و از آن زمان تمام سعیمان این بود که محیطی آرام و بدون استرس را برای همکاران جهت پیشبرد اهداف سازمان بوجود آوریم.
وی افزود: با رایزنی‌هایی که با استاندار محترم داشتیم مقرر شد برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه آذربایجان شرقی را تدوین و اهداف استان را بر اساس این برنامه پیش بریم که تعداد ۲۰ نفر از همکاران سازمان به طور مستقیم در تهیه و تنظیم این برنامه نقش داشتند تا در حداقل زمان ممکن این گزارش را به پیوست برنامه‌های آمایش سرزمین تهیه کنیم.
فتح‌زاده اضافه کرد: برنامه‌ ای در ارتباط با ساماندهی و توسعه پهنه ارس و برنامه عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌هایی هستند که در دست تدوین داریم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، برنامه‌ محوری، رشد اقتصادی و ارتقای بهره‌ وری را مهمترین اهداف استان در سال ۱۴۰۳ خواند و افزود: طبق برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته از اردیبهشت تا اسفند جاری باید پروژه های عمرانی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد را تعیین تکلیف و به مرحله بهره‌ برداری برسانیم.
این مقام مسئول تاکید کرد: هدف ما این است جایگاه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را هم در نظام برنامه‌ریزی و هم در حوزه تصمیم‌ سازی و تصمیم گیری‌های توسعه‌ ای ارتقاء دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.