دورهمی‌ عکاسی و رونمایی‌ از‌ کتاب

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی:
عصر روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به همت “شورای عکاسی” هنرهای تجسمی استان البرز، اولین دورهمی و نشست عکاسی با حضور استاد افشین بختیار، استاد محراب رجبی، استاد محمود ازناوه و استاد ستاره مجتهد سلیمانی، استاد شیرین جبل عاملی و جمع کثیری از اساتید عکاسی و هنرهای تجسمی با همراهی اعضای شورا و علاقمندان در خانه هنرمندان شهر کرج برگزار گردید.

عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ در این مراسم پس از بحث‌های کارشناسی و مرور کارنامه سالانه شورای عکاسی انجمن هنرهای تجسمی، مراسم رونمایی از کتاب زنده یاد استاد “کاوه فرزانه” که اخیرا به همت خانواده ایشان منتشر شده است صورت گرفت.

شورای عکاسی انجمن هنرهای تجسمی استان البرز بیست جلد از کتاب “رقصا رقص دریا” که پژوهشی به قلم استاد فرزانه در باب مولاناست را از خانواده استاد خریداری و به اساتید برجسته هنری و خانه هنرمندان اهدا نمود.
لازم به ذکر است که استاد کاوه فرزانه متولد ۱۳۴۶ مهاباد آذربایجان غربی بوده و تحصیلات پی در رشته مهندسی عمران و البته علایق هنری‌شان در عکاسی و نویسندگی بوده است.
همسر مرحوم فرزانه در بخشی از سخنان خود با اشاره به خصوصیات والای انسانی استاد (عارف مسلکی، مردمداری، گشاده‌دستی، خوش‌اخلاقی، مدارا و تساهل و تسامح و…) افزود: کتاب “ترکیب بندی در عکاسی” استاد فرزانه در نیمسال اول سال جاری منتشر خواهد شد.
وی افزود: آثار قلمی و هنری چاپ نشده استاد افزون بر بیست جلد می‌باشد که به تدریج با هزینه شخصی خانواده استاد منتشر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.