رونمایی از کتاب “طلسم گرانزاد” در نمایشگاه کتاب

عصرآزادی آنلاین / سرویس فرهنگی:
کتاب «طلسم گِرانزاد» نوشته شیدا قوام‌پوری در نمایشگاه کتاب، اردیبهشت ۱۴۰۳  رونمایی می‌شود.
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ کتاب «طلسم گِرانزاد»، داستانی فانتزی_تخیلی_علمی و ترسناک در شش جلد توسط انتشارات نقش‌آذین چاپ شده است.
شیدا قوام‌پوری نویسنده کتاب در توضیحی کوتاه درباره علت نگارش این کتاب چنین آورده است:
کتاب طلسم گرانزاد را در شش جلد با عنوان‌های آرش و راز اسرارآمیز، طلسم جادویی، مبارزه در مدرسه جادویی، آدم‌برفی افسانه‌ای و انجمن وکلای بی‌نام و نشان، نبرد روشنایی و تاریکی، سفر به سیاره اکالیپتوس قاتل نوشتم که مثل اسامی کتاب‌ها موضوعی جذاب و هیجان‌انگیز داره که تا پیش از این در بازار کتاب  داستان‌هایی با این مضمون به چاپ نرسیده‌اند. قصه‌های این مجموعه درباره پسری به اسم آرش و دوستانش است که درگیر ماجراهایی عجیب‌وغریب و ترسناک می‌شوند که باعث اتفاق‌هایی جالب و کشف معماهای مختلف و… می‌شود. خواندن این کتاب رو به همه نوجوانان عزیز و کتابخوان پیشنهاد می‌کنم.
علاقه‌مندان برای حضور در مراسم رونمایی کتاب شش جلدی طلسم گرانزاد می‌توانند در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از تاریخ نوزدهم تا بیست‌وششم اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی بزرگ تهران برگزار می‌گردد‌ در غرفه انتشارات کودک و نوجوان نقش‌آذین حضور داشته باشند.
خاطرنشان می‌سازد شیدا قوام‌پوری نویسنده کتاب در طول برگزاری نمایشگاه در غرفه انتشارات حضور داشته و پاسخ‌گوی علاقه‌مندان، نوجوانان و… خواهد بود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.