ستوده نژاد:

میزبانی تبریز در جام بین المللی نوروزگاه نشانگر جایگاه والای این شهر در ورزش کشور است  

حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در جلسه تخصصی با کارکنان معاونت فرهنگی و امور جوانان به نقش بارز این حوزه در دوام و قوام امور اجرایی اداره کل ورزش و جوانان تاکید کرد.
عصر آزادی آنلاین: امیر تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان گزارشی از فعالیت های فروردین ماه جاری، ارائه و کارکنان معاونت مسائل مربوط به حوزه کاری خود را مطرح کردند.
ستوده نژاد در سخنان خود، کسب رتبه اول اداره کل در سال گذشته در رقابت با استانهای سطح یک کشور را افتخاری بزرگ برای اداره کل و تک تک کارمندان ان دانست.
او ادامه داد: این مهم به دست نمی آمد مگر با تلاش کارکنان ستاد و همچنین شهرستانهای استان که از همه این عزیزان قدردانی می کنم.
ستوده نژاد، همچنین انتخاب اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان عضو شورای راهبردی ورزش کشور توسط مقام عالی وزارت را موهبتی برای جامعه ورزشی استان بیان کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان، از حسن نیت و حمایت وزارت ورزش و جوانان تشکر کرده و اختصاص ردیف اعتباری تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان را نقطه عطفی در طول تاریخ برگزاری این تور را یک گام بزرگ برای تامین خاطر ورزشکاران این رشته المپیکی دانست.
وی ادامه داد: جام بین المللی نوروزگاه به میزبانی تبریز برگزار می شود و این امر نشانگر جایگاه والای استان در برگزاری مسابقات و تورنمنتهای ورزشی بین المللی است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.