توسعه و بهره برداری از امکانات هیات کوهنوردی آذربایجان شرقی

اولین جلسه هیئت رئیسه کوه نوردی استان با هدف بررسی فعالیت های سال گذشته و برنامه ریزی فعالیت های جدید در سال جدید بر اساس اولویت های موجود برگزار شد.

عصرآزادی آنلاین: میرعلی آقاسیدی با اشاره به مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در جلسه هیئت ریئسه افزود: قرارگاه کوه نوردی عظیم قیچی ساز جزو زیرساخت ها و پتانسیل های مهم زیر مجموعه هیئت کوه نوردی بشمار می رود و مقرر شده با تعیین تکلیف قرارداد، این مجموعه بعنوان پایگاه آموزشی، خدماتی و اجتماعی نقشی پررنگ تر از گذشته ایفا کند.

رئیس هیت کوه نوردی آذربایجان شرقی در خصوص ادامه فعالیت های سالن کوثر گفت: با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام یافته سالن کوثر مجددا فعالیت خود را آغاز کرده و در ادامه این روند با بهسازی کامل این سالن و رفع نواقص دفتر هیئت کوه نوردی استان نیز در آینده به این مجموعه نقل مکان خواهد کرد.
وی تسریع پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص اجرای طرح ها و پروژه های کوه نوردی در سال جدید را از دیگر موارد مهم جلسه نام برد و اظهار داشت: پیگیری احداث و سایت یخ نوردی استان و توسعه بیشتر زیرساخت های مورد نیاز هیئت جهت پیشبرد اهداف قهرمانی این رشته ورزشی مطالبه تمام وزشکاران بوده و هیئت استان علاوه بر تبریز دیگر شهرستان های استان را طبق وظایف داتی خود تحت پوشش قرارداده و نسبت به تکمیل، بهسازی و اجرای پروژه های جدید با ارگان های متولی مکاتبات و همکاری لازم را انجام خواهد داد.

آقاسیدی تعامل موثر با ورزشکاران و باشگاهای کوه نوردی را مهمترین فاکتور همدلی و پیشرفت قلمداد کرد و ادامه داد: میزبانی دوره های آموزشی در استان، برگزاری مسابقات کشوری و منطقه ایی، برگزاری نشست های عمومی و تخصصی با کوه نوردان، توانمندسازی مربیان استانی و پرورش مربیان زبده جهت تکمیل کادر آموزشی هیئت استان نیز جزو موارد مهم اولین جلسه سال بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.