درخشش دختر پولادین تبریز در رقابت‌های قهرمانی کشور

دختر وزنه‌بردار تبریزی‌ با کسب مقام نایب قهرمانی کشور یک بار دیگر شایستگی‌ خود برای پوشیدن پیراهن تیم ملی را نشان داد.

عصرآزادی آنلاین: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان کشور انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی همدان آغاز شد.

در روز نخست این مسابقات، وزنه‌برداران هر دو رده سنی در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند که با درخشش «تینا یاری» نماینده استان آذربایجان‌شرقی همراه بود.

یاری در این مسابقات در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان به روی تخته رفت که در‌ یک ضرب وزنه ۶۷ کیلوگرم را بالای سر برده و با ایستادن در جایگاه سوم مدال برنز گرفت.

وی در ادامه در حرکت دو ضرب توانست وزنه ۷۵ کیلوگرم را مهار کند و ضمن کسب مقام نایب قهرمانی دومین مدال خود را با رنگ نقره بر گردن آویخت.

این وزنه‌بردار جوان‌ و خوش‌آتیه در مجموع نیز با رکورد ۱۴۲ کیلوگرم نایب قهرمان شده و یک مدال نقره دیگر گرفت تا سه نشان را از این مسابقات برای استان به ارمغان بیاورد.

بدین ترتیب، دختر پولادین تبریزی‌ها با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های جوانان کشور یک بار دیگر شایستگی‌های خود برای پوشیدن پیراهن تیم ملی را نشان داد.

ناگفته نماند که تینا یاری سابقه نایب قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان و پوشیدن پیراهن تیم ملی در این رده سنی را هم در کارنامه خود دارد.‌ وی در رده سنی نوجوانان هم عنوان‌دار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.