عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی – علیرضا نیاکان:
به مناسبت پاسداشت روز ملی اهدای عضو و گرامیداشت روز جهانی موزهها، نشستی در روز دوشنبه ۱۱ خردادماه از ساعت۱۴/۳۰ دقیقه بعدازظهر با همکاری انجمن موزههای ایران (ایکوم)، موزه سینما و انجمن اهدای عضو ایران در موزه سینما برگزار گردید.
در این نشست که با حضور دکتر احمد محیط طباطبایی، دکتر کتایون نجفیزاده، دکتر امید قبادی، منوچهر هادی، جواد نوروزبیگی، سعید خانی، اوریگامی قلب، جمعی از فعالان و متخصصان حوزه فرهنگ و اهدای عضو برگزار گردید، درباره نقش موزهها به عنوان رسانه ای فرهنگی در ترویج فرهنگ اهدای عضو و این فرهنگ ارزشمند مطالبی بیان شد.
برگزاری کارگاه اوریگامی قلب و نمایش فیلم سینمایی «یکی میخواهد با تو حرف بزنه» با محوریت اهدای عضو از بخش های دیگر این برنامه بود.