مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در حوزه طب سنتی در تبریز تاکید کرد: دانشکده طب سنتی تبریز به عنوان مرجعی برای دست‌اندرکاران طب غیرکلاسیک خواهد درخشید.

دانشکده طب سنتی تبریز به عنوان مرجعی برای طب غیرکلاسیک خواهد درخشید

به گزارش عصرازادی به نقل از ایسنا،محمدرضا شمس اردکانی، عصر دوشنبه، دوازدهم خرداد ماه در جمع خبرنگاران در تبریز ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اظهار کرد: با حضور افراد مهم، متعهد و آگاه، دانشکده طب سنتی تبریز، یکی از مراکز تولید علم و دانش در حوزه طب سنتی خواهد بود و نقشش را آن گونه که شایسته تبریز و دانشگاه علوم پزشکی است، ایفا خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی‌ در سال ۸۶، اولین دانشکده‌های طب سنتی در ایران تاسیس شدند، گفت: دانشکده‌های طب سنتی تهران، ایران، شهید بهشتی و شاهد، جزو اولین دانشکده‌های طب سنتی در ایران بودند.

وی در ادامه با اشاره به پیشینه علمی، تاریخی و فرهنگی تبریز، اظهار کرد: تبریز، قطب بزرگ علمی کشور در طول تاریخ ایران بوده و دومین دانشگاه به عنوان دانشگاه کلاسیک در ایران در این شهر تاسیس شده است.

وی، نقش تبریز در جریانات دو قرن اخیر در ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت: تبریز در عرصه‌های علم، اقتصاد، فرهنگ و ایثار تاثیر گذار بوده که این ایثار امروز نیز در جانفشانی‌های کادر درمان این شهر نمایان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.