چرا بازیکنان تراکتور از نفس افتاده بودند

تیم فوتبال تراکتور در آخرین بازی خود در لیگ در حالی مغلوب مس رفسنجان شد که گام‌های بازیکنان این تیم سنگین‌تر از همیشه بود.

عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور، در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در رفسنجان با نتیجه 3 بر 2 مغلوب مس این شهر شد.

ساق‌های بازیکنان تیم تراکتور در این به شدت سنگین بوده و در نیمه دوم بدن بازیکنان تراکتور خالی و این تیم به شدت خسته به نظر می‌رسیدند.

تراکتوری‌ها برای رسیدن به ورزشگاه محل مسابقات 4 مسیر را طی کرده و همین سبب شده بود که بازیکنان این تیم شادابی لازم را نداشته باشند.

کاروان تراکتور ابتدا با پرواز تبریز به تهران و سپس از تهران به کرمان، خود را به استان کرمان رساندند.

محل مسابقه در سیرجان بوده اما به دلیل اینکه هیچ امکاناتی برای تیم مهمان وجود ندارد، تراکتوری‌ها روز قبل از مسابقه با اتوبوس از کرمان راهی رفسنجان شده و شب را در این شهر گذراندند و روز مسابقه مسیر یک ساعته از رفسنجان به سیرجان را با اتوبوس طی کردند و این در حالی بود که تیم مس رفسنجان که زمینش مورد تایید سازمان لیگ قرار نگرفته است، از شب قبل مسابقه در کمپی در سیرجان مستقر شده بودند.

همین مسیر برای باشگاه تراکتور در بازگشت هم تکرار شده تا مسیری طولانی برای تیم‌هایی که مهمان مس رفسنجان هستند، طی گردد.

جالب اینکه امکان برگزاری بازی‌های مس رفسجان در کرمان فراهم است اما به نظر می‌رسد کرمانی ها خود شهر گل‌گهر را معرفی کرده تا به نوعی پذیرای تیم خسته مهمانان خود باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.