نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: به جای صرف انرژی برای خنثی‌سازی همدیگر از آن برای توسعه و رشد منطقه استفاده کنیم.

انرژی خود را به جای خنثی‌سازی همدیگر برای توسعه منطقه بکار بگیریم

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا علی علیزاده در ننشست خبری با اصحاب رسانه مراغه اظهار داشت: نماینده مردم متعلق به گروه یا حزب خاصی نیست و نماینده همه مردم است و باید به فکر استفاده از تمامی ظرفیت ها باشد.

وی افزود: در انتخابات به هیچ کس قولی نداده ام و وامدار عده ای خاص نیستم و برای خدمت به همه مردم آماده ام.

علیزاده با بیان اینکه حوزه های گردشگری، اشتغال و همچنین تکمیل پروژه آزادراه مراغه – هشترود در اولویت برنامه هایش قرار دارند گفت: امیدوارم در این موارد قدم های مثبتی برداریم.

وی اضافه کرد: اولویت بندی دقیق مشکلات و پیگیری براساس اولویت ها در امور شهرستانی و کشوری از جمله برنامه هایم است و در این خصوص نظرات و موضوعات مطرح شده از سوی اصحاب رسانه دارای اهمیت بسیاری است.

عملیات اجرایی در آزادراه مراغه – هشترود  متوقف است
نماینده مردم در مورد آخرین وضعیت آزادراه مراغه – هشترود گفت: قطعات یک و چهارم این پروژه بیش از یکسال است که تعطیل شده و قطعات ۲ و سه نیز چند ماهی است که متوقف شده و عملا این پروژه خوابیده است.

علیزاده افزود: امسال نیز  در مرحله نخست هیچ بودجه ای به این پروژه تخصیص پیدا نکرده است.
وی گفت: در تلاش هستیم که فعالیت پروژه دوباره از سرگرفته شود تا در سال های آینده با تخصیص بودجه کافی شاهد بهره برداری آن باشیم.
وی همچنین با انتقاد از زندگی تشریفاتی برخی مسوولان، گفت: زیبنده نیست در کشوری که مردم با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم می کنند مسوولان به دنبال زندگی لاکچری باشند.

علیزاده گفت: البته قضیه کسانی که دنبال کار اقتصادی هستند و به عنوان سرمایه گذار فعالیت می کنند با زندگی لاکچری مسوولان فرق دارد و باید قدردان آنها باشیم و زمینه را برای فعالیت آن ها فراهم کنیم.
وی با اشاره اینکه در وضعیت خاصی قرار داریم گفت: وضعیت کشور به لحاظ بودجه ای و مالی چندان مناسب نیست و این وضع بسیار نگران کننده است.

وی در خصوص مسوولان بی برنامه خاطرنشان کرد: مسوولی که برنامه و عملکرد خاصی نداشته و دلسوز مردم نباشد قابل تحمل نیست و داشتن برنامه، تعهد کاری، دلسوز و خادم ملت بودن باید ویژگی بارز مسوولان باشد.

کارهای انجام شده در موضوعات اشتغال و معیشت مردم کافی نیست

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به لحاظ معیشتی و اشتغال در کشور در مشکل هستیم، گفت: کارهایی انجام شده و منکر آن نیستیم اما این کارها کافی نیست و در حال حاضر وضعیت شهرستان به عنوان دومین شهرستان آذربایجان‌شرقی از نظر اشتغال جوانان قابل قبول نیست.
علیزاده گفت: شیشه سازی به عنوان تنها واحد اشتغالزایی در شهرستان است و این مجموعه به تنهایی پاسخگوی جوانان بیکار شهرستان نیست و باید در این خصوص اقداماتی انجام شود.
وی همچنین به آخرین وضعیت استخدامی آموزشیاران و نیروهای حق‌التدریس نهضت سوادآموزی اشاره کرد و گفت: موضوع استخدام آموزشیاران و نیروهای حق‌التدریس نهضت سوادآموزی در آستانه نتیجه گرفتن است و بزودی خبرهای خوبی را این خصوص برای آن ها خواهیم داشت.
شهرستان های مراغه  و عجب شیر با حدود ۳۴۰ هزار نفر جمعیت یک کرسی نمایندگی در مجلس دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.