آماده‌باش هلال احمر برای امدادرسانی در جاده های برفگیر و حادثه خیز اهر

سرپرست جمعیت هلال احمر اهر گفت: داوطلبان هلال احمر برای امدادرسانی در جاده های برفگیر و حادثه خیز این شهرستان در آماده‌باش هستند.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، عباس جهانگیری با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و احتمال بارش برف در محورهای برفگیر این شهرستان از آمادگی کامل نیروهای هلال احمر اهر در مناطق حادثه خیز و برفگیر این شهرستان خبرداد.

وی افزود: در کنار آمادگی کامل نیروها امدادی، خودروهای امدادی نیز از نظر لاستیک، زنجیر چرخ، تعویض روغن و غیره در آماده کامل می باشند تا در موارد لزوم مورد استفاده قرار گیرند.

جهانگیری در ادامه هدف اصلی جمعیت هلال احمر را خدمت رسانی شبانه روزی به مردم برشمرد و گفت: در شهرستان اهر ۳ پایگاه امدادی هلال احمر شامل پایگاه شهدای ارسباران واقع در جاده اهر به مشگین شهر، پایگاه یادمان شهید عزیزی در گردنه سامبران جاده اهر به کلیبر و پایگاه شهید سردار سلیمانی زنجیربلاغ در جاده اهر به تبریز شبانه روز فعال بوده و هم اکنون نیز این ۳ پایگاه در آستانه فرا رسیدن فصل سرد سال و زمستان از نظر نیرو و ماشین آلات در آمادگی کامل می باشند.

وی در ادامه تنها مشکل موجود در پایگاه های امداد جمعیت هلال احمر شهرستان اهر را عدم وجود وسایل گرمایشی و تعمیراتی سقف عنوان کرد و از نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اهر خواست در رفع مشکلات این پایگاه ها حمایت جدی نمایند.

جهانگیری همچنین از افزایش حقوق و پرداخت بیمه داوطلبان هلال احمر با حمایت و پیگیری مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ماه های اخیر خبر داد.

وی در پایان از برگزاری طرح زمستانی توزیع امکانات زیستی از قبیل لباس، پتو، خوراک، دارو، تن ماهی، مواد شوینده و غیره در بین داوطلبان پایگاه های امداد هلال احمر شهرستان اهر خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.