مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از آمادگی برای جذب سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی میانه ۲ و ترکمانچای خبرداد.

آمادگی برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی میانه ۲ و ترکمانچای

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا، سید مرتضی نیرومند اسکویی در جلسه‌ای با فرماندار میانه، گفت: با هدف تکمیل زیرساخت‌های انجام شده برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار، آماده جذب سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی میانه 2 و ترکمنچای و کاغذکنان هستیم.

وی ادامه داد: قسمت عمده زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی میانه از جمله خیابان سازی، آب، برق و گاز تکمیل شده و برخی زیرساخت‌های دیگر نیز در حال تکمیل است.

وی، از سرمایه گذاران صنعتی خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه و تکمیل زیرساخت‌های موجود در شهرک‌های صنعتی این شهرستان و همچنین اختصاص مشوق‌ها برای سرمایه گذاری از این فرصت برای ایجاد واحد تولیدی صنعتی و اشتغال پایدار در سال جهش تولید استفاده کنند.

فرماندار ویژه میانه نیز در این جلسه از برخی اقدامات انجام شده شامل “تکمیل مخزن هوایی و اتصال آب میانه در شهرک شماره 2 به مخزن، خرید ترانس میانه 2 برای روشنایی معابر و لکه گیری و مرمت آسفالت میانه در شهرک شماره یک، تکمیل نیرو رسانی آب شرب ترکمانچای، راه اندازی چاه آقکند، فنس کشی و ذیوارکشی مخزن میانه در شهرک شماره یک میانه و برخورد با متصرفان” از مدیرعامل شرکل شهرک‌های صنعتی استان قدردانی کرد.

در این سفر مقرر شد که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسیر جاده دسترسی مشترک شهرک صنعتی میانه و راه روستای حصار را لکه گیری و آسفالت ریزی کرده و به منظور همسان سازی پیاده روهای خیابان‌های شهرک، عملیات کفپوش گذاری این معابر نیز توسط شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، شهرستان میانه دارای چهار شهرک صنعتی دولتی، یک شهرک صنعتی غیردولتی و یک ناحیه صنعتی انتقالی از جهاد کشاورزی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.