احمد موقری در جلسه رسیدگی به امور مرکز مهر خانواده تبریز (محل ملاقات فرزندان با والدین جداشده خود)، به مزایای ملاقات فرزندان طلاق با والدین جداشده خود در مقایسه با ملاقات‌هایی که قبل از احداث مرکز و در کلانتری‌ها انجام می‌شد، اشاره کرد. وی با اشاره به اهمیت خدمات این مرکز، بر ارائه خدمات رفاهی، انتظامی و مشاوره‌های روان شناختی در مرکز مهر خانواده تبریز تاکید کرد. به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، مرکز مهر خانواده تبریز در سال 1395 با هدف ایجاد محلی مناسب برای ملاقات فرزندان با والدین جداشده خود در تبریز افتتاح شد.

لزوم ارائه خدمات رفاهی، انتظامی و مشاوره‌ در مرکز مهر خانواده تبریز

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا، احمد موقری در جلسه رسیدگی به امور مرکز مهر خانواده تبریز (محل ملاقات فرزندان با والدین جداشده خود)، به مزایای ملاقات فرزندان طلاق با والدین جداشده خود در مقایسه با ملاقات‌هایی که قبل از احداث مرکز و در کلانتری‌ها انجام می‌شد، اشاره کرد.

وی با اشاره به اهمیت خدمات این مرکز، بر ارائه خدمات رفاهی، انتظامی و مشاوره‌های روان شناختی در مرکز مهر خانواده تبریز تاکید کرد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، مرکز مهر خانواده تبریز در سال 1395 با هدف ایجاد محلی مناسب برای ملاقات فرزندان با والدین جداشده خود در تبریز افتتاح شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.