پیکر روح‌الله رجایی فعال رسانه‌ای و سردبیر روزنامه «جام جم» که دیروز (دوشنبه، ۳۰ تیر) آسمانی شده بود، امروز در قطعه نامداران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

پیکر «روح‌الله رجایی» در خانه ابدی آرام گرفت

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، زنده یاد روح‌الله رجایی روز سه شنبه با حضور جمعی از اهالی رسانه و مطبوعات، شماری از مدیران عامل و مسئول نشریات، همکاران وی در روزنامه جام جم و همچنین اعضای خانواده او تشییع و در بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

متولد ۱۳۶۱ و دانش‌آموخته مقطع دکتری رشته علوم ارتباطات، سابقه حضور در رسانه های مختلف از جمله روزنامه همشهری، همشهری جوان و تهران امروز را در کارنامه داشت. وی پیش از این در سمت معاون اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر همچنین معاون روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی مشغول به فعالیت بود.

مرحوم رجایی هفته گذشته از ابتلا به بیماری کرونا خبر داده بود و به همین علت از همان زمان به محل کار خود در روزنامه جام جم مراجعه نکرد. این فعال رسانه ای با توجه به ابتلای به این بیماری مدت زمانی را از هفته گذشته به درمان پرداخت و روند درمانش همچنان ادامه داشت. این روزنامه نگار فقید صبح امروز دوشنبه( ۳۰ تیرماه ۹۹) دارفانی را وداع گفت.

درگذشت وی که با موجب ناراحتی جامعه رسانه‌ای کشور شد، تسلیت شماری از مقامات کشوری از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی، سخنگوی وزارت امور خارجه، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری، رئیس دفتر رئیس جمهوری و مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را همراه داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.