سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی و توانمندسازی فعالان گردشگری استان با محوریت آداب تشریفات برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی، خبر داد.

توانمندسازی فعالان گردشگری برای برگزاری رویدادهای بین المللی

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از مهر علیرضا بایرام زاده در این دوره‌های آموزشی در تبریز گفت: با توجه به اینکه تبریز در ردیف شهرهای تاریخی جهان قرار دارد و میزبان رویدادهای مختلف ملی و بین‌المللی است، توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری در راستای برگزاری هرچه بهتر رویدادهایی از این دست از اهمیت بسیاری برخوردار است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه از مهم‌ترین اهداف معاونت گردشگری آذربایجان شرقی دانش افزایی فعالان عرصه گردشگری است، لذا دوره آداب تشریفات برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی برای فعالان بخش‌های هتل داری، تأسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی امروز پنج شنبه در حال برگزاری است.

بایرام زاده در خاتمه، گفت: این دوره آموزشی که به صورت رایگان در سازمان مدیریت صنعتی تبریز در حال برگزاری است، در دو بخش «آداب تشریفات برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی» و «آداب معاشرت و نحوه حضور در مناسبت‌های بین المللی» به ارائه اطلاعات به فعالان حوزه گردشگری می‌پردازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.