ضوابط بهداشتی اسکان دانشجویان در خوابگاههای دانشگاه تبریز اعلام شد

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، از تشریح اسکان دانشجویان توسط معاون دانشجویی دانشگاه تبریزخبر می دهد.

حسین امامعلی‌پور گفت: حدود 300 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت اسکان ثبت نام کرده‌اند که در دو مرحله از اواخر نیمه اول مرداد ماه به آن‌ها خوابگاه واگذار خواهد شد در مرحله اول به دانشجویانی که برای تکمیل کارهای عملی و دفاع از پایان نامه و رساله تا پایان شهریورماه درخواست خوابگاه کرده‌اند، خوابگاه واگذار خواهد شد و در مرحله دوم نیز (با حدود یک هفته فاصله از مرحله اول) به دانشجویانی که برای پیش برد پایان نامه یا رساله خود نیاز به آزمایشگاه دارند، خوابگاه واگذار می‌شود و به مدت یک تا دو هفته از خوابگاه استفاده کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز تاکید کرد: اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها بر اساس پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود و دانشجو موظف است موارد اعلام شده از طرف دانشگاه و وزارت بهداشت را مراعات کرده و تا پایان شهریور ماه خوابگاه را تخلیه کند.

وی درخاتمه یادآور شد: زمان حضور هر یک از دانشجویان در خوابگاه به‌صورت تلفنی به خود دانشجو اطلاع رسانی خواهد شد، لذا از دانشجویان عزیز درخواست می‌شود بدون هماهنگی به خوابگاه مراجعه نکنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.