فرماندار هشترود: منافع مردم و کشاورزان هشترود قربانی عملکرد سلیقه ای سازمان غله استان آذربایجان شرقی

به گزارش  عصر آزادی آنلاین، فرماندار هشترود در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز  این شهرستان با اظهار تاسف از عملکرد سلیقه ای سازمان غله استان آذربایجان شرقی که موجب محرومیت چند سیلوی شهرستان هشترود از خرید گندم و افت میزان خرید گندم کشاورزان شده است انتقاد کرد.
مهندس امینیان  اظهار داشت این اقدامات سلیقه ای به بهانه های واهی از سوی سازمان غله سبب شده است تا هم سیلوداران و هم کشاورزان منطقه از وضعیت پیش آمده نازضایتی داشته باشند و از سوی دیگر مافع مردم شهرستان هشترود به عنوان قطب کشاورزی استان مورد تهدید قرار بگیرد.
 این مقام مسئول با اشاره به این مهم که برخی دلالان فعال گندم در شهرستان از زمان برداشت فعال شده‌اند و یا از سایر شهرها و کارخانه‌ها نماینده برای خرید گندم کشاورزان در روستاها مستقر شده است تصریح کرد: می خواهند از شرایط فعلی بهره نادرست ببرند و سیلوداران و سرمایه گذاران این شهرستان را در تعطیلی نگه دارند.

وی خاطرنشان کرد که در این مورد ویژه مکاتباتی با استانداری آذربایجان شرقی و معاون سیاسی امنیتی استاندار انجام شده است و با جدیت پیگیر این موضوع مهم هستیم  تا  از پیشبرد هدف های نادرست پشت این عملکرد سلیقه ای پیشگیری نماییم.

عصر آزادی آنلاین؛ژیلا اسدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.