نهاد متولی مهدهای کودک هنوز مشخص نیست

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مدیرکل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگویی خبری ، درباره گمانه زنی‌های صورت گرفته نسبت به صحبت‌های شب گذشته وزیر آموزش و پرورش درخصوص واگذاری مدیریت مهد‌های کودک به این وزارتخانه، اظهار کرد: هنوز قانون جدیدی  مبنی بر واگذاری اداره مهد‌های کودک به آموزش و پرورش ابلاغ نشده است.

سعید بابایی با اشاره به اینکه  صحبت شب گذشته وزیر آموزش و پرورش متناظر با مصوبه اردیبهشت ماه هیأت وزیران و تقسیم نقش بین بهزیستی و این وزارتخانه مبنی بر محوریت شاخصه های آموزش و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در  بحث آموزش و پرورش در مهد‌ها بوده است.

وی با تاکید بر این مهم که تا زمان حصول نتیجه و اصلاح مصوبات قانونی ملاک اجرا مصوبات قبلی است از بررسی و پیگیری  سریع  این شورا با هماهنگی و همراهی سازمان بهزیستی نیز خبر داد.

 مدیرکل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه کار کارشناسی بین دو دستگاه با راهبری شورای عالی در دست اقدام عاجل است، یادآور شد:  بر اساس اعلام رئیس سازمان بهزیستی ، بهزیستی حاضر است در صورت نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی، نقش مدیریتی خود را واگذار کند یا تمام نقش‌های دیگر را تحویل بگیرد، تا یکپارچگی مسئولیتی جهت ارتقای حوزه مهد‌های کودک صورت پذیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.