تداوم همدلی ها در میانه با توزیع بسته های معیشتی بین اقشار کم درآمد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، «انجمن مهرانه» شهرستان میانه که ۴۳۰ خانواده کم بضاعت و نیازمند را زیر پوشش دارد در ادامه کمک به اقشار نیازمند و کم‌درآمد شهرستان سه میلیارد  و ۱۰ میلیون تومان  بسته معیشتی در بین خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند توزیع کرد.

 «انجمن مهرانه» شهرستان میانه در اقدام خیرانه اخیر خود بسته های معیشتی به ارزش هر کدام هفتصد هزار تومان، متشکل از برنج، مرغ، گوشت قرمز، تن ماهی، روغن، قند و شکر و حبوبات را توزیع کرد.

فرماندار ویژه میانه در آیین توزیع بسته معیشتی بین خانواده های زیر پوشش خدمات «انجمن مهرانه» بر لزوم قدردانی از اعتماد ایجاد شده در بین مردم با عملکرد مطلوب دست اندرکاران این انجمن مردمی تاکید کرد.

محمدرضا مشایخی روحیه خیرخواهانه مردم در کمک به انجمن مهرانه در بعد معنوی، خود مردم و شهرستان را بیمه می کند و در بعد تشکیلاتی نیز امیدی برای شهرستان در کمک رسانی به بیماران سرطانی و کمک رسانی به نیازمندان در شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر مشارکت خوب و زبانزد مردم و خیرین این شهرستان در حوزه مدیریت و برنامه ریزی در تشکیلات اداری و اجرای طرح های عمرانی، این روحیه را موجب اولویت دار شدن پروژه های مشارکتی شهرستان از نظر اخذ اعتبار و اجرا از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی قلمداد نمود.

مشایخی در پایان بر لزوم تکمیل و بهره برداری سریع مرکز شیمی درمانی شهرستان میانه با همراهی مدیریت شهرستان تاکید کرد و گفت: توفیق در ارایه خدمات بیشتر به بیماران سرطانی با تحقق این امر در سایه مشارکت مردم و خیرین گرانقدر امکانپذیر است.

گفته می شود بیشتر از جمعیت فعلی شهرستان میانه در دهه های اخیر از آن مهاجرت کرده و در تهران و دیگر مناطق کشورمان ساکن شده اند که از بین آنان خیران بنامی پرورش یافته اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.