محمد نبیونی: فاز پایانی پل چند سطحی حصارک به مراحل نهایی بهره برداری رسید

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج گفت: فاز پایانی پل چند سطحی حصارک در مرحله نهایی تکمیل قرار گرفته و با افتتاح این پل در مجموع شش پل از مجموعه تقاطعات شهدای حصارک به بهره برداری می رسد.

محمد نبیونی با بیان این خبر اظهار داشت: ششمین پل نیز که مسیر دسترسی به جاده قزلحصار است، به زودی زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت و احداث این پل‌ها میدان دانشگاه خوارزمی را به طور مستقیم به آزاد راه کرج – تهران و از طرفی به سطح شهر و خیابان شهید بهشتی و جاده قزلحصار و اتوبان کرج – قزوین متصل و رفت و آمد را تسهیل می کند.
عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با افتتاح این پروژه، تردد خودروها در حوزه غربی کرج به میزان قابل توجهی تسهیل می شود و شهروندان برای رسیدن به مقاصد خود در ترافیک نمی مانند.
نبیونی افزود: تکمیل عملیات عمرانی تقاطع غیر همسطح پل های شهدای حصارک در کاهش حجم ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان همچنین تسریع در زمان سفرهای بین شهری تاثیر زیادی دارد.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: این مجموع تقاطع‌های غیر همسطح عملیات عمرانی عظیم و تأثیرگذار است که بخوبی اجرای آن دنبال شده و در حال حاضر نیز پیشرفت کلی کار در پروژه پل چند سطحی حصارک شهر کرج 98 درصد است.
نبیونی یادآور شد: همانطور که میدانیم كلانشهر کرج يكی از شهرهایی است كه طی چند دهه گذشته ترافیک آن روز به روز شدیدتر شده و با اضافه شدن تعداد بالای خودرو به خودروهای شهر کرج و از طرفی افزایش روزافزون جمعیت شهر و گذرگاه عبوری به سایر استان های کشور متاسفانه در مقابل این افزایش تعداد خودرو و به تبع آن افزایش ترافیک شهر اقدامات انجام یافته در جهت کاهش ترافیک و مسیر گشایی جدید و احداث پل و زیر گذر ممکن است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.