نقی محمدی به عنوان فرماندار جدید ملکان معرفی شد

 عصر آزادی آنلاین براساس گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، نقی محمدی بعنوان هشتمین فرماندار شهرستان ملکان منصوب شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری این شهرستان، گذر از شرایط حساس کنونی و جنگ اقتصادی را نیازمند مدیریت خاص و ویژه دانست و گفت: دشمنان با جنگ رسانه‌ای به دنبال نفوذ در بین مردم و ایجاد نارضایتی در میان افکار عمومی هستند.

جهانگیر اسکندرزاده با بیان این‌که قدرت مدیریتی کشور در مدیریت بیماری کرونا آشکار شد، افزود: برخلاف عجز و ناتوانی کشورهای پیشرفته و مدعی اروپایی و آمریکا، کشورمان به خوبی از عهده کنترل این بیماری برآمده و الگویی برای دنیا شد.

وی در ادامه خدمت به مردم و رعایت حال مردم را وظیفه اصلی مسئولان دانست و اظهار داشت: باید به مردمی که بیش از چهار دهه است تمام فشارها و مشکلات را تحمل کرده‌اند خدمت کنیم.

وی افزود: حفظ وحدت و همدلی و همچنین توجه به توانمندی‌های داخلی و استفاده از ظرفیت مسئولان در رفع مشکلات و توسعه مناطق مختلف کشور موثر است و در این میان نباید مسائل جناحی و حزبی و قومی اثرگذار باشد.

اسکندرزاده همچنین مسئولان شهرستان ملکان را به همکاری با فرماندار جدید این شهرستان فراخواند و بر اهتمام همه ادارات شهرستان برای حل مشکلات مردم تأکید کرد.

نقی محمدی متولد 1349 در میاندوآب، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و از نیروهای وزارت کشور است که پیش از این به عنوان بخشدار گوگان در شهرستان آذرشهر و بخشدار سراجو در شهرستان مراغه و همچنین عضو شورای اسلامی شهرستان میاندوآب خدمت کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.