تهیه و توزیع ۵۰ هزار تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان، قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بیشتر مدارس جهان، از توزیع ۵۰ هزار تبلت میان دانش آموزان نیازمند کمیته امداد تا پایان مهرماه خبر داد.

غلامعلی ملامهدی اظهار کرد: هم اکنون 12 هزار دانش آموز در استان زیرپوشش این نهاد حمایتی هستند که نیازمند تجهیزات و امکانات الکترونیکی مورد نیاز برای اتصال به سامانه شاد هستند.

وی خاطر نشان کرد: با هدف بهره‌مندی دانش آموزان کم بضاعت زیر پوشش این نهاد حمایتی از آموزش مجازی با همکاری خیرین، این تبلت‌ها خریداری و در اختیار فرزندان مددجو قرار می‌گیرد.

ملامهدی خاطر نشان کرد: فرزندان مددجویان برای دسترسی به شرایط برابر آموزشی و داشتن امکانات الکترونیکی چشم انتظار کمک‌های خیران هستند.

 وی ضمن تاکید بر ارتقای شاخص‌های آموزشی برای مقابله با فقر، گفت: تهیه تجهیزات الکترونیکی آموزشی از ترک تحصیل دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره برگزاری شور عاطفه‌ها به‌صورت غیرحضوری، افزود: به دلیل شرایط کرونایی امسال پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر برپا نشده و مردم نیک اندیش و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری کد دستوری #041*8877* از طریق تلفن همراه بصورت ایمن و سریع پرداخت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.