ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران، ۳۰ دی‌ماه لغایت ۳ بهمن ماه ۱۳۹۹، با حضور شرکت‌های ایرانی در هرات افغانستان برپا خواهد شد.

ششمین نمایشگاه اختصاصی ایران در هرات ۳۰ دی برگزار می‌شود

به گزارش عصر آزادی آنلاین، ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در هرات با همکاری سازمان توسعه تجارت و استانداری خراسان رضوی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با حضور شرکت‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در زمینه‌های مختلف شامل خدمات فنی و مهندسی، تاسیسات، ماشین‌آلات، مصالح ساختمانی، راه‌سازی، آب، برق، انرژی، مخابرات، چاپ وبسته بندی، ماشین آلات کشاورزی، صنایع غذایی، فرش و لوازم خانگی، نساجی، تجهیزات پزشکی و بهداشتی، خدمات فرهنگی و دیگر زمینه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از ۳۰ دی ماه تا ۳۰ بهمن برگزارمی‌شود.

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور مقامات رسمی ایران و افغانستان، صاحبان صنایع، تجار و اعضای اتاق بازرگانی هرات افتتاح خواهد شد. همچنین شرکت‌کنندگان در جلساتی که با حضور تجار ایرانی و طرف‌های تجاری آنان برگزار می‌شود، حاضر خواهند شد.

 طبق گفته مسئولان نمایشگاه، برای برگزاری این نمایشگاه هماهنگی‌هایی با سفارت و کنسولگری ایران در کابل و هرات، رایزن اقتصادی ایران در کابل و اتاق تجارت هرات صورت گرفته است. همچنین از طرف اتاق تجارت هرات و سفارت ایران در کابل، از تجار کشور افغانستان جهت بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

علاقه‌مندان برای نحوه مشارکت و ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانند به نشانی https://www.mccima.com/?id=۶۷۵۳۳ مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.