برگزاری همایش بین‌المللی «مکتب شهید سلیمانی» دربهمن ماه

به گزارش عصر آزادی آنلاین، دومین همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع «مکتب شهید سلیمانی» در ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه برگزار می‌شود.

روح الله تولایی رئیس دانشکده و پژوهشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: آخرین مهلت ثبت نام در همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، مدیران جهادی تمدن ساز تا ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ است.

وی ادامه داد: دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز به همت دانشگاه جامع امام حسین(ع) و با مشارکت ۴۰ دانشگاه و نهاد معتبر علمی ملی و بین المللی و با حضور اندیشمندان و چهره های شاخص داخلی و جبهه مقاومت و آزادی خواهان جهان به صورت محدود حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

دبیر همایش اظهار داشت: این همایش با هدف تبیین مکتب شهید سلیمانی جهت استخراج الگوی مدیران جهادی و تعمیم آن در ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ در تالار اندیشه دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار می شود.

تولایی با بیان اینکه برای سخنرانی در این همایش از یکی از سران قوا و فرماندهان عالی نیروهای مسلح دعوت شده است، افزود: ثبت نام و حضور در این همایش به صورت رایگان و مجازی است و برای کلیه شرکت کنندگان مجازی در همایش گواهی معتبر علمی صادر خواهد شد.

وی با دعوت از اندیشمندان، اساتید، کارشناسان، دانشجویان و علاقمندان شهید قاسم سلیمانی برای ثبت نام و حضور در همایش گفت: ثبت نام در این همایش از طریق پایگاه اینترنتی به آدرس mgt.ihu.ac.ir انجام می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.