حذف پورتو و تصمیم عجیب برای طارمی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال برابر براگا با نتیجه ۲ به ۳ شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.

در بازی شب گذشته، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در تصمیمی عجیب از سوی سرمربی این تیم نیمکت نشین بود و وقتی تیمش دو گل دریافت کرد، در دقیقه ۲۳ برای جبران نتیجه وارد زمین شد؛ هرچند که تلاش طارمی هم ثمری نداشت. علاوه بر طارمی، «زیدو» و «سرجیو اولیویرا» دو بازیکن تاثیرگذار دیگر پورتو هم نیمکت نشین بودند.

تیم پورتو در دقیقه ۳۰ توسط «اوتایوو» یکی از گل‌ها را جبران کرد. در دقیقه ۷۵ هم «موسی ماره‌گا» گل دوم را وارد دروازه براگا کرد اما در ادامه تیم پورتو از گلزنی بازماند و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. این در حالی بود که تیم براگا با اخراج یکی از بازیکنانش از دقیقه ۳۴، ۱۰ نفره شده بود.

طارمی که در دو بازی گذشته پورتو گلزنی نکرده بود، در دیدار مقابل براگا نیمکت نشین بود اما نه نیمکت نشینی و نه حضورش در زمین نتوانست باعث موفقیت پورتو شود. این بازیکن ایرانی در جام حذفی پرتغال ۵ گل به ثمر رسانده بود و در صورت گلزنی در بازی شب گذشته می‌توانست حتی مدعی آقای گلی در این رقابت‌ها باشد اما «آبل رویز» بازیکن براگا با دو گلی که شب گذشته به پورتو زد، تعداد گل‌های خود را در جام حذفی به عدد ۷ افزایش داد.

پورتو در حال حاضر در لیگ پرتغال هم وضعیت خوبی ندارد و با صدرنشین مسابقات، ۱۰ اختلاف امتیاز دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.