همزمان با هفته درختکاری؛ کمربند سلامت در یال ایلخچی ایجاد شد

عصر آزادی آنلاین/ شهرام صادق زاده

همزمان با هفته درختکاری، اهالی یال ایلخچی همراه با معاون فرماندار اسکو، بخشدار، مسئولین جهاد کشاورزی، شهردار، اعضای شورای شهر به میدان آمده و طرح بزرگ کمربند سلامت را به اجرا درآوردند.
روز درختکاری امسال در یال به شیوه متفاوت انجام شد و اهالی این منطقه با راه اندازی پویشی با عنوان “همدلی و همکاری برای توسعه فضای سبز” همراه با مسئولان دست به کار شده و هر یک برای داشتن آینده سرسبز و بانشاط، نهالی به یاد وخاطره شهدای گمنام و رشادت های سردار قاسم سلیمانی کاشتند.

مردی معاون فرماندار اسکو در این مراسم ضمن تقدیر از همت و حرکت زیبای پویش اعضای دشت یال در ایجاد و احیای کمربند سبز و سلامت گفت: درختکاری یک امر بسیار مهم در توسعه فضای سبز و تامین سلامتی اهالی نقش بسزایی دارد اما نگهداری از این نهال ها همت ویژه ای می طلبد.
آزادی بخشدار ایلخچی نیز، صیانت از منابع طبیعی را وظیفه همگانی عنوان کرد و افزود: برای جلوگیری از تخریب اراضی ملی و صیانت از منابع خدادادی به همراه توسعه فضای سبز و فرهنگ سازی این مهم، در بین مردم برای مشارکت در زمینه احیای منابع طبیعی را از مهمترین رویکرد جذب همیار طبیعت برشمرد.
در پایان این مراسم، اعضای دشت زیبای یال درنشست صمیمی با معاون فرماندار، به مشکلات اهالی یال اشاره و درخواست نمودند توجه ویژه گردد.
وی اضافه کرد: اجازه نمی دهیم کسی کشاورزان را به مشکل بیاندازد و حمایت مسئولان از کشاورزان در حل مشکلات و رفع موانع به وجود آمده را از اهداف و سیاست های کلان دولت عنوان کرد و بررسی این مشکلات در دستور کار فرمانداری است که امید است بزودی این موانع برطرف گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.