افزایش 50 درصدی تولید ایران خودروی تبریز

به گزارش عصر آزادی آنلاین،مدیرعامل ایران خودرو تبریز با اشاره به روند تولید خودروهای سواری این شرکت، گفت: تولید ایران خودرو تبریز ۵۰ درصد در سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.

حمید حاجی زاد منصور روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: ایران خودرو تبریز در سال جاری توانسته است با همت و پشتکار فراوان کارکنان، تولید برنامه ریزی شده برای سال جدید را محقق کند.

وی تأکید کرد: روند تولید خودرو در ایران خودرو تبریز صعودی بوده و با در نظرگرفتن میانگین تولید روزانه ۴۰۰ دستگاه، در سال جاری ۶۵ هزار دستگاه خودرو در این شرکت تولید شده است.

حاجی زاد منصور در رابطه با وضعیت پارکینگ این سایت اظهار کرد: با توجه به تراکم وضعیت فروش خودرو در ایام پایانی سال و تسهیل در فرآیند تحویل خودرو به مشتریان روزانه افزون بر ۲۰۰ دستگاه خودرو بارگیری و ارسال می‌شود و به موازات افزایش تولید در سایت، خودروهای تولید شده در پارکینگ فروش جانمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در ایام پایانی سال و با همکاری شرکت ایسیکو ظرفیت بارگیری در روزهای آتی افزایش یافته است و البته باید توجه داشت وجود خودرو در پارکینگ در مقایسه با تیراژ تولید روزانه این سایت امری کاملا طبیعی است.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز افزود: خودروهای موجود در پارکینگ با توجه به حجم بالای تولید خانواده سمند در انواع کلاس‌ها (سمند، سورن و سورن پلاس ) در ایام پایانی سال و همچنین اضافه شدن سایر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو جهت ارسال به استان‌های همجوار شمالغرب کشور روزانه بارگیری می‌شود.

وی همچنین اعلام کرد: تمام خودروهای موجود در پارکینگ فروش، به نام مشتری ثبت شده که با توجه به کسری قطعات تعدادی از خودروها که به طور عمده از قطعات high-tech و دارای تکنولوژی بالاست به محض تأمین قطعات، پس از تکمیل و تجاری سازی در اولین فرصت به دست مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو خواهد رسید.

حاجی‌زاد منصور خاطرنشان کرد: با رایزنی انجام شده با گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت ایران خودرو تبریز به عنوان تنها مرجع توزیع محصولات این مجموعه بزرگ صنعتی در شمالغرب کشور شناخته شده و هم اکنون علاوه بر محصولات تولیدی سایت تبریز، سایر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در شمالغرب کشور از مبدأ تبریز به استان‌های همجوار، بارگیری و ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: با اضافه شدن سایر محصولات تجاری‌سازی شده گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از پارکینگ بزرگ سایت به همین منظور اختصاص یافته است و خودروهای دنا، پژو ۲۰۶ و ۲۰۷، پارس، رانا و سمند و سورن پس از حمل ریلی از پارکینگ سایت تهران و انتقال به سایت تبریز، به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در استان‌های همجوار ارسال می‌شود.

ایران خودرو تبریز از ابتدای تأسیس تاکنون بالغ بر ۹۵۰ هزار انواع خودروی سواری و وانت تولید کرده و در حال حاضر به عنوان سومین سایت بزرگ گروه صنعتی ایران خودرو در شمالغرب کشور شناخته شده است.

شرکت ایران خودرو تبریز در ۳۰ کیلومتری جاده تبریز – آذرشهر واقع شده و با مساحتی حدود ۱۴ هکتار در راستای فعالیت های صنعتی در داخل کشور و بازارهای بین المللی فعالیت می کند.
فاز اول شرکت ایران خودرو تبریز در شهریور سال ۸۶ به بهره برداری رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.