کنترل ویروس کرونا ‌مسافران ورودی به فرودگاه تبریز

به گزارش عصر آزادی آنلاین، معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی گفت: مسافران ورودی به فرودگاه تبریز از نظر کرونا کنترل می‌شوند.

علیرضا بایرام زاده افزود:  کارشناسان و مأموران بهداشت در فرودگاه بین المللی تبریز مستقر بوده و تمامی مسافران را از نظر بیماری کووید ۱۹ کنترل و از ورود افراد مشکوک به این بیماری جلوگیری می‌کنند.

علیرضا بایرام زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران از اقدامات فرودگاه شهید مدنی تبریز در راستای اجرای شیوه نامه ‌های بهداشتی قدردانی کرد و افزود: با توجه به انجام پروازهای ورودی و خروجی در این فرودگاه تمامی اقدامات پیشگیرانه در فرودگاه، همه‌ روزه با همکاری هلال‌احمر و بهداشت درمان استان انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در کنار کنترل سلامت مسافران توسط گروه ‌های جمعیت هلال‌احمر استان، فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در محیط فرودگاه و تدابیر لازم برای عدم ازدحام در سالن‌های فرودگاه اعمال شده است.

بایرام زاده همچنین با اشاره به نظارت انجام شده از ۷۵ واحد گردشگری و صنفی واقع در محور تبریز- شبستر توسط تیم های این معاونت در روزهای ۲۵ اسفند تا اول فروردین ۱۴۰۰ افزود: در جریان بازدیدهای انجام شده در این محور پنج تذکر کتبی برای واحدهای خدمات پذیرایی صادر شده است.

وی اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گروه ‌های نظارتی ستاد سفر و مقابله با کرونای آذربایجان شرقی به صورت مستمر از واحدهای گردشگری و صنفی استان نظارت به عمل می‌آورند.

بایرام زاده ادامه داد: بازدیدهای نظارتی ستاد خدمات سفر و مقابله با کرونای استان از ۲۵ اسفندماه ۹۹ به‌ صورت مستمر آغاز شده است و با توجه به حجم ترددها و مسافرت در محورهای مختلف مواصلاتی این بازدیدها تقسیم بندی شده است و کل استان را در بر می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.