قهرمانی آسیا از چنگ شهرداری تبریز خارج شد/ ورزش شهرداری تبریز همچنان در خواب زمستانی

به راستی چه تفاوتی بین شهرداری تبریز و شهرداری ورامین و سایر شهرداری‌هایی است که در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کنند؟

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مسابقات تکواندو باشگاه‌های آسیا با قهرمانی تیم تکواندو شهرداری ورامین به پایان رسید.

در این قهرمانی تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی نقش بسزایی داشته و 3 مدال برای تیم ورامینی کسب کردند. میرهاشم حسینی به مدال طلا، سعید رجبی به مدال نقره و علیرضا نظری به مدال برنز باشگاه‌های آسیا دست یافته بودند.

این در حالی است که شهرداری تبریز با داشتن امکانات مطلوب ورزشی همچنان قادر به فعالیت نبوده و معلوم نیست چرا شهرداری‌های دیگر شهرها می توانند در ورزش قهرمانی سرمایه‌گذاری کنند اما شهرداری تبریز از این امر محروم است.

قطع به یقین اگر شهرداری تبریز در رشته تکواندو که هزینه بسیار کمی نسبت به فوتبال و ورزش‌های تیمی دارد، فعالیت می‌کرد تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی به عضویت تیم شهرداری تبریز درآمده و حتی می‌توانست این قهرمانی در آسیا به نام شهرداری تبریز رقم خورد.

متاسفانه عملکرد پرحاشیه تیم فوتبال شهرداری تبریز و هزینه‌های بسیار بالا رشته‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال این مجموعه، در نهایت سبب شد که درب باشگاه شهرداری تبریز تخته و رشته‌های مدال‌آور این استان همانند تکواندو، دوچرخه‌سواری و دوومیدانی در آتش فوتبال بسوزند.

امیدواریم با رویکرد جدید شورای اسلامی شهر تبریز و حضور نمایندگان ورزشی چون دکتر شهرام دبیری و پرویز هادی، شاهد ادامه فعالیت باشگاه شهرداری تبریز حداقل در رشته‌های انفرادی و مدال‌آور باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.