دوره داوری ملی کیک بوکسینگ آذربایجان‌شرقی برگزار شد

یک دوره داوری انجمن ملی کیک بوکسینگ آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور، دوره داوری ملی، بازآموزی و توجیهی داوری انجمن ملی کیک بوکسینگ با حضور ریاست کمیته داوران فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و مدرسین دوره داوری و ریاست و مسئولان هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی‌ استان آذربایجان‌شرقی و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، داوران و مربیان‌‌ در تالار اندیشه بصورت تئوری و باشگاه شهید نجفی به صورت عملی با حضور ۱۴۰ نفر از تمامی شهرستان‌های استان برای اولین بار در استان آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز برگزار شد.

این دوره به منظور به روز شدن دانش و شناخت پنل اصلی داوری به تدریس اساتید منوچهری، گلمحمدی و شایگان داوران بین‌المللی فدراسیون ورزش‌های رزمی در تبریز برگزار شد.

یوسف جاویدان رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان آذربایجان‌شرقی در حاشیه برگزاری این کلاس به اهمیت کار قضاوت و داوری اشاره کرد و گفت: در عرصه ورزش‌، داورها باید بدون هیچ جهت‌گیری بازیکن ها را قضاوت و داوری کنند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی داوران اعم از سر داور، داور وسط و داوران کناری باید در طول مسابقات در رعایت اصول و قواعد بازی و داوری جدی و دقیق باشند.

جاویدان گفت: در این کلاس ضمن پرسش و پاسخ حاضرین به آموزش اصول، نحوه و اجرای فنون داوری، بررسی امتیازها و ارایه نتایج عادلانه و واقعی در مسابقات پرداخته شد.

در پایان دوره از داوران، کادر اجرایی و مسابقات‌، روسای ‌هیات‌های شهرستان‌ها که در راستای برگزاری مسابقات انتخابی تیم استان متحمل زحمت شدند از طرف ریاست‌ هیات تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.