اسکوچیچ: مسئولیت باخت تراکتور با من است
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من به این تیم ایمان دارم و با بدشانسی مغلوب گل گهر شدیم و مسئولیت شکست تیم تراکتور با من است.
عصرآزادی آنلاین، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با گلگهر سیرجان، اظهار داشت: به خاطر شکست در این دیدار…