اولین وب سایت جشنواره مجازی هنر و محیط زیست آذربایجان شرقی رونمایی شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایرنا مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در مراسم رونمایی از این وب سایت، گفت: فرآیند هدایت مجازی شرکت‌کنندگان در جشنواره و بسترسازی فنی مناسب برای ارتباط تعاملی حاضران در اولین جشنواره مجازی هنر و محیط زیست آذربایجان شرقی پیش بینی و اجرا شده‌ است.
حمید قاسمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه و لزوم رعایت و پروتکل های بهداشتی در اجرای برنامه های هفته محیط زیست، اظهار کرد: با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و گسترش شبکه های اجتماعی نگاه فرصت محور به این مقوله در اولویت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی قرار دارد.
وی با تاکید بر نقش و جایگاه ویژه هنر در عرصه های مختلف به منظور فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست، گفت: علاقه مندان به شرکت در اولین جشنواره مجازی هنر و محیط زیست ویژه آذربایجان شرقی با موضوع حفظ حیات زمین در گرو افزایش آگاهی درباره تنوع زیستی در بخش های، اینفوگرافی عکس، فیلم و مستند، موشن گرافی، انیمیشن و پادکست می توانند آثار خود را  تا ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۹ با مراجعه به سایت رسمی جشنواره به آدرس honar-mohitzist.ir  ارسال کنند.
قاسمی گفت: داوری آثار ارسالی ۱۰ تا ۱۲ تیرماه و روز اعلام نتایج ۱۳ تیر ماه مصادف با میلاد امام رضا(ع) – مصادف با روز محیط بان خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.