رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند از انتشار فراخوان شانزدهمین جشنواره شعر کوثر مرند خبر داد.

فراخوان شانزدهمین جشنواره شعر کوثر مرند منتشر شد

به گزارش عصر ازادی به نقل از ایرنا،مهران فرجی  ضمن اشاره به عدم برگزاری شانزدهمین جشنواره شعر کوثر مرند به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال گذشته خاطرنشان کرد: با رفع برخی محدودیت های عمومی اعمال شده در ماه‌های گذشته، این جشنواره با تاریخ های جدید برگزار و از برگزیدگان با رعایت موارد بهداشتی تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارسال آثار در این جشنواره به صورت مجازی است، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار روز شنبه ۳۱ خرداد ماه است و آیین اختتامیه نیز روز دوشنبه ۲ تیرماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند اظهار داشت: این جشنواره ویژه شاعران ساکن شهرستان مرند بوده و آثار ارسالی در ۲ موضوع آزاد و فرهنگ ایثار و شهادت (شهدای حریم سلامت و شهید حاج قاسم سلیمانی) می باشد.

وی همچنین افزود: شناساندن ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س)، پاسداشت مقام والای شهادت و فرهنگ مقاومت، گرامیداشت پدید آورندگان آثار فاخر ادبی در زمینه سیره آسمانی ائمه اطهار (ع) و شناسایی استعدادهای جوان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

فرجی اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند اشعار ارسالی خود را در ۲ زبان فارسی و ترکی آذری به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.