نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی عملکرد و اقدامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا را قابل قبول ارزیابی کرد.

نماینده مرند و جلفا عملکرد وزارت بهداشت در حوزه مقابله با کرونا را قابل قبول ارزیابی کرد

به گزارش عصر ازادی به نقل از ایرنا،معصومه پاشایی بهرام روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به عملکرد این وزارتخانه انتقادهایی نیز وارد بوده و قطعا هیچ کاری بدون ضعف نیست، خاطرنشان کرد: باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که بیماری کرونا نه تنها برای ایران بلکه برای تمامی کشورهای جهان ویروسی نوپدید و ناشناخته است.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر استعفای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: دکتر نمکی مردانه و شبانه روز در سنگر سلامت می جنگد و عدم حمایت از وزیری که در این شرایط با ایثار و از خودگذشتگی در مقابل شیوع بیماری کرونا ایستادگی کرده است، قصوری نابخشودنی است.

نماینده مرند و جلفا با تاکید بر اینکه باید نگاه سیستمی و ملی در عرصه های مدیریتی کشور حاکم شود، گفت: نباید به مدیران کارآمد و زحمت کش برچسب های سیاسی زده و آنها را از کار برکنار کرد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر شرایط کشور به گونه‌ای نیست که وزیری میدان را خالی کرده و استعفا دهد و باید توجه داشت که اگر از وزیر بهداشت و درمان که در شرایط بحرانی به خوبی در سنگر سلامت جنگیده است، حمایت نکنیم، آیندگان قضاوت های مختلفی درباره ما خواهند داشت.

پاشایی بهرام گفت: امیدوارم همان طور که رئیس جمهور به درستی ایشان را برای سکان داری این وزارتخانه انتخاب کرد، امروز هم حمایت‌های خودش را دریغ نکرده و حوزه سلامت را از سیاست جدا کند.

وی با بیان اینکه کرونا همانند جنگ تحمیلی به یک باره شروع شد و وزیر بهداشت به خوبی با تلاش شبانه روزی در مقابل آن ایستادگی کرد، افزود: امیدوارم مدیریت آقای نمکی در حوزه سلامت تداوم داشته باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه برخی از شهرها مجدد به حالت قرمز شیوع کرونا برگشته اند، گفت: مردم که نقش بسیار مهمی در قطع زنجیره انتقال بیماری دارند، به دلیل خستگی از شرایط، تا حدودی در رعایت مسائل بهداشتی کوتاهی می‌کنند.

پاشایی بهرام افزود: در صورت افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا برخی از محدودیت‌ها دوباره باید اعمال شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.