مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بر ضرورت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی تاکید کرد.

ضرورت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در استفاده از ناوگان اتوبوسرانی تبریز

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایسنا ایمان غنی زاده گفت: بی‌توجهی به فاصله گذاری اجتماعی و تردد غیر ضرور پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت و شهروندان ضمن رعایت بهداشت فردی باید نسبت به رعایت بهداشت محیط نیز توجه کافی داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

وی با اشاره به افزایش روند بیماری کرونا در روزهای اخیر و مصوبه ی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز، گفت: تنها راه مهار کرونا رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم تردد غیر ضروری است.

وی افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی نیز در خصوص رعایت موارد بهداشتی در ایستگاه‌ها و داخل اتوبوس‌ها، اقدامات ویژه‌ای از جمله ضد عفونی کردن روزانه اتوبوس‌ها و کنترل و راهنمایی مسافران در تمامی خطوط به‌ویژه در مسیر تندور در خصوص استفاده اجباری از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و هم چنین تهیه و فروش ماسک با قیمت مصوب دولتی در باجه‌های شارژ کارت بلیت را انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تشریح کرد: با وجود این تمهیدات متاسفانه بعضی از شهروندان موارد بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند که باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی هم برای شهروندان و هم برای کارکنان ناوگان اتوبوسرانی و شیوع کرونا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: تا جایی که وظیفه داریم، همه موارد بهداشتی را رعایت می‌کنیم و انتظار داریم شهروندان جهت جلوگیری از شیوع و انتقال بیماری، موارد توصیه شده توسط کارشناسان بهداشتی را رعایت کرده و حتما فاصله اجتماعی را مراعات و از ماسک استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.