مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: صیانت از موقوفات یک وظیفه همگانی است و همه دستگاه‌ها باید در کنار هم و با تعامل از موقوفات صیانت کنند.

صیانت از موقوفات یک وظیفه همگانی است

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی در دیدار شهردار منطقه پنج تبریز با وی، با بیان این‌که تعامل و همکاری نهادها و ارگان‌ها نقش موثری در صیانت از موقوفات دارد، افزود: این تعاملات بسترساز خدمات خوبی در جامعه خواهد بود.

شهردار منطقه پنج تبریز نیز در این دیدار، گفت: ما حافظ منافع نظام و منافع مردم هستیم و اعلام آمادگی می‌کنیم که در راستای صیانت از موقوفات، در کنار اداره کل اوقاف بوده و تعامل خواهیم داشت.

میر علی اصغر نساج با بیان این‌که همه مسئولان باید از این تعامل فی مابین استفاده کنند تا بتوانیم خدمات بهتری به جامعه عرضه کنیم، افزود: باید تلاش کنیم هیچ حق و حقوقی به ویژه در حوزه موقوفات در جامعه تضییع نشود.

وی اظهار کرد: در راستای صیانت از موقوفات و انجام امور به صورت قانونی، به تعامل با اداره کل اوقاف نیاز داریم و تا جایی که لازم باشد در این زمینه همکاری خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که طی این دیدار توافق سازنده‌ای حاصل شد، افزود: نهادها و ارگان‌ها هر قدر تعاملات خود را گسترش دهند، راحت‌تر و قانونی‌تر می‌توانند اقدامات خود را در سطح شهر اجرا کنند.

نساج با بیان این‌که نیات موقوفات باید اجرایی شود و همه وظیفه صیانت از موقوفات را داریم، ادامه داد: در این جلسه در مورد موضوعات مختلفی تبادل نظر شد و در حوزه احداث و ساماندهی مساجد نیز اعلام امادگی می‌کنیم تا جایی که قانون اجازه دهد تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که ارائه خدمات عمومی را وظیفه خود می‌دانیم و یک سری کارها را با همکاری اوقاف انجام خواهیم داد، افزود: در مسیرگشایی‌ها نیز استعلامات لازم را انجام خواهیم داد تا امورات به صورت صحیح و قانونی پیش برود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.