رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در ۳ ماه اول سالجاری ۹۱۱ کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

خط‌کشی ۹۱۱ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی آذربایجان‌شرقی

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایرنا عباسعلی شیری، افزود: در این مدت با هدف ارتقای ایمنی کاربران جاده ای و به حداقل رساندن تصادفات ۱۹ هزار و ۹۶۰ متر حفاظ و گاردریل در سطح جاده های ارتباطی استان نصب و بهسازی شده است.

وی نصب و بهسازی ۲ هزار و ۵۷۰ عدد علایم راهنمایی و رانندگی شامل اخطاری و انتظامی و نصب و بهسازی ۸۶۵ مترمربع علایم اطلاعاتی را از دیگر اقدامات این اداره کل اعلام کرد.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در ۳ ماه نخست امسال در ۳۶۸ کیلومتر از راههای ارتباطی استان عملیات اصلاح و ایمن سازی شیب شیروانی انجام شده است.

شیری، ادامه داد: آغاز عملیات اصلاح تقاطع های T شکل در ۸ نقطه، رنگ آمیزی پایه های علایم عمودی در سطح ۴ هزار و ۱۷۵ مترمربع و اجرای عملیات آشکارسازی ورودی تونل های استان در راستای ارتقای ایمنی و بهبود تردد انجام شده است.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.