هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، فردا، یکشنبه هشتم تیرماه با بازی دو تیم تراکتور تبریز و نساجی مازندران آغاز خواهد شد.

رونمایی از دوران کرونایی فوتبال ایران، با بازی تراکتور و نساجی

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایسنا بعد از وقفه ای چند ماهه، بالاخره زور کرونا به لیگ برتر فوتبال ایران نرسید و با وجود همه مخالفت ها و هشدارها، سرانجام تنور این مسابقات در ایران نیز دوباره داغ شد.

هفته بیست و دوم این فصل از جام خلیج فارس در حالی یکشنبه هشتم تیرماه با انجام پنج بازی آغاز خواهد شد که اکثر تیم‌ها درگیر کرونا بودند و به ‌جای اینکه تمرکزشان بر روی تمرین کردن باشد، با چنگ و دندان در حال مبارزه با کرونا بودند.

اما تراکتور، تیمی که بدون شک جدی‌ترین مخالف شروع مجدد بازی‌ها بود و به هر طریقی متوسل شد، اما حتی مثبت بودن تست هفت نفر از اعضای این تیم (بنا به گفته مدیران باشگاه) نیز مانع از برگزاری بازی‌های این تیم نشد و مدیران فدراسیون و سازمان لیگ عزمشان را جزم کرده بودند تا بازی ها برگزار شود.

در اولین بازی این هفته، تراکتور تبریز میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

البته اتفاق مهمی که قبل از آغاز بازی های هفته بیست و دوم رخ داد که کاملا به نفع تراکتور بود، شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان در دیدار معوقه هفته هفدهم بود که تثبیت کننده حضور تراکتور در رده سوم جدول بود.

تراکتور در این فصل ابتدا با دنیزلی کهنه کار بازی ها را کلید زد اما دنیزلی به بهانه ترس از زلزله، تراکتور و ایران را ترک کرد و این موضوع آغاز گر دوران ظهور مربی جوان و جویای نامی همچون ساکت الهامی بود.

از هفته پانزدهم که ساکت الهامی سکان‌دار نیمکت تراکتور شد، این تیم چهار برد مقابل فولاد، نفت مسجد سلیمان، ذوب آهن و سایپا، دو شکست مقابل پرسپولیس و پارس جنوبی و تنها یک تساوی مقابل گل‌گهر سیرجان کسب کرده است.

تراکتور و نساجی تاکنون سه بار در لیگ برتر رویاروی هم قرار گرفته‌اند که دو تساوی و یک پیروزی برای تراکتور نتایج این بازی ها بوده است.

به گزارش ایسنا، نکته قابل توجه این بازی تقابل سرمربیان جوان دو تیم است، به طوری‌که در یک سو الهامی و در طرف مقابل محمودفکری حضور دارد که هر دو سابقه حضور در تیم استقلال را دارند که محمود فکری بعنوان بازیکن و ساکت الهامی بعنوان مربی در استقلال حضور داشتند.

تنها محروم این بازی مسعود شجاعی است که به دلیل رای ابلاغی کمیته انضباطی سه جلسه محروم است که اخیرا با رای کمیته استیناف یک جلسه از محرومیت‌های وی کاسته شد.

تیم ماشین سازی تبریز نیز در این هفته روز دوشنبه میهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

برنامه سایر بازی‌های هفته بیست و دوم به شرح زیر است:
ذوب آهن – شهرخودرو
صنعت نفت آبادان – پارس جنوبی جم
شاهین شهرداری بوشهر – نفت مسجد سلیمان
پیکان – پرسپولیس
سپاهان – گل گهرسیرجان
استقلال – سایپا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.