خلیلی اردکانی: شتاب در اجرای پروژه‌ها موجب رضایتمندی مردم می‌شود رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج گفت: شتاب بخشی در اجرای پروژه ها موجبات رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین محمد حسین خلیلی اردکانی در آیین بهره برداری از پل یادگار امام (مکمل زیرگذر آیت الله هاشمی) که پیش از ظهر امروز در محل پروژه برگزار شد، اظهارداشت: با گذشت چهارهفته از افتتاحیه های جهادی مدیریت شهری سرعت و كيفيت پروژه ها رضايتمندی مردم را به همراه داشته است.
وی با بيان اين که در پروژه ها بايد دو اصل سرعت و كيفيت رعایت شود، افزود: در صورتی كه اين دو بعد مد نظر قرار گیرد، رضايتمندی هر چه بيشتر مردم را به همراه دارد.
این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: شهردار کرج با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر کرج اقدامات خوبی را شروع كرده ولی هنوز راه بسياری در راستای آبادانی و عمرانی اين کلانشهر مانده است.
خلیلی اردکانی همچنين از افتتاح چندين پروژه خدماتی، ترافيكی و عمرانی تا پايان سال جاری خبر داد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از بهره گیری از ظرفیت نیروها، امید، آرامش، آسایش، زیبایی و پاکیزگی را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.