معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه اشتغال جوانان و رونق چرخه اقتصاد را از مزایای سرمایه‌گذاری های مختلف عنوان کرد و گفت: ما و تمامی ادارات و بانکها دوشادوش سرمایه گذاران و در کنار آنها تلاش خواهیم کرد تا زمینه ساز پیشرفت و تعالی شهرستان باشیم.

فرماندار میانه: رونق اقتصادی در گرو سرمایه‌گذاری است

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا مشایخی روز یکشنبه در آیین بهره برداری از واحد تولیدی مواد اولیه قرنیز ساختمانی در شهرک صنعتی شماره یک میانه از همراهی ادارات و بانکها در تسهیل مسیر سرمایه گذاری برای رونق اقتصاد و اشتغال شهرستان قدردانی کرد و افزود:  به روز رسانی، بازایابی و تنوع بخشی و بالاتر از همه عمل به منویات رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید ضروریاست.

وی وجود این کارخانه را علاوه بر تامین نیاز شهرستان سبب تامین اهداف کشوری و خارج از شهرستان خواند و گفت: نیروی خلاق شهرستان و ظرفیتهای موجود در تمام زمینه ها افق روشنی را برای شهرستان ترسیم می کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: با توجه به ظرفیت شهرستان از لحاظ نیروی انسانی ماهر و متخصص، آب، خاک، کشاورزی و صنعت لزوم سرمایه گذاری در تمامی حوزه ها خواستار توسعه، رونق دهی و تنوع بخشی به تولیدات شد.

احد تولیدی مواد اولیه قرنیز ساختمانی در شهرک صنعتی شماره یک میانه با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۱ نفر ایجاد شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.