خلیلی اردکانی: نیروهای شهرداری ارزشیابی و بر اساس تخصص فعالیت کنند

به گزارش عصرآزادی آنلاین / رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: حمایت برخی ها از نیروهای غیرمتخصص برداشته شود و بر اساس ظرفیت سنجی و ارائه دوره های آموزشی تخصصی و بر اساس چارت اداری در قسمت هایی که نیاز به نیرو متخصص است مورد استفاده قرار گیرد.
محمد حسین خلیلی اردکانی در جلسه مشترک کمیسیون تحول اداری و کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج درخصوص گزارش لایحه شهرداری با موضوع جذب نیروی راننده پایه یکم و تعمیر کار، اظهار داشت: هر زمان بحث جذب نیرو در شهرداری مطرح می شود دغدغه دوباره اعضاء شورای شهر شروع می شود و با کمال تاسف این موضوع لکه ننگی است که از دوره های گذشته شورای شهر به شهرداری در حال لطمه زدن است.
این مسئول در شورای شهر کرج افزود: مدیریت شهری کرج در بحث نیروی انسانی تاکنون خوب عمل نکرده و هیچ تحرکی برای استفاده از ظرفیت های موجود از داخل نیروهای شهرداری و حذف نیروهای ناکارآمد ندارد.
وی با اشاره به ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری تصریح کرد: معاونت نیروی انسانی شهرداری هنوز نتوانسته نیروهای مازاد را ساماندهی و ظرفیت نیروهای شهرداری را احصا کند.
رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج با بیان اینکه مردم باید شیرینی خدمت رسانی را بچشند، گفت: این دغدغه جدی شورای اسلامی شهر کرج است که تاکنون نتوانسته به آن هدفی که کاهش نیروی انسانی و استفاده از نیروی متخصص مد نظر داشته برسد.
خلیلی اردکانی یادآور شد: شهردار عملکرد مدیران را بر اساس یک نظام ارزشیابی رصد کند و بر اساس عملکرد ایشان در صورت نیاز تغییراتی اعمال کند.
وی با بیان اینکه تحول در ساختارها شیوه‌ها و روشهای نیروی انسانی در شهرداری کرج اعمال شود، تاکید کرد: در صورت تحقق این امر، همین مجموعه مدیران که در سخت ترین شرایط شهر را اداره کردند می‌توانند وضعیت را به سمت توسعه و چابک سازی سوق بدهند.
به گفته رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج ، حقوق نیروهای مازاد شهرداری سالانه هزینه بهره برداری از دو ایستگاه قطار شهری است که مغفول مانده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.