نشست مسئولان اقتصادی استان های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان و فارس به صورت آنلاین با دکتر محمد علی دهقان دهنوی معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و دارایی در راستای بهبود وضعیت شروع کسب و کار و ثبت شرکت ها به منظور عملیاتی نمودن پنجره واحد فیزیکی در این استان های برگزار شد.

دومین نشست ایجاد پنجره واحد در استان

عصرآزادی آنلاین / بعد از اجرای موفقیت آمیز پنجره واحد فیزیکی در استان تهران در دومین نشست ایجاد پنجره واحد فیزیکی در چهار استان آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان و فارس که به عنوان پایلوت ایجاد پنجره واحد فیزیکی در محل اتاق های بازرگانی به خاطر مزیت های اقتصادی آنها انتخاب شده اند مقرر شد با توجه به اعلام آمادگی چهار سال منتخب، تمام زیر ساخت های پنجره واحد فیزیکی تا ۲۸ تیر در محل اتاق های بازرگانی مهیا و در این روز این پنجره به طور رسمی افتتاح گردد.

در ایجاد پنجره واحد فیزیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان کانون مرکزی این پنجره و سازمان های همچون: تامین اجتماعی، مالیاتی، اداره پست، و… در محل اتاق های بازرگانی به فعالان اقتصادی و اشخاصی که درصدد ثبت شرکت هستند ارائه خدمت خواهند نمود تا این اشخاص در کوتاه ترین زمان ممکن به ثبت شرکت اقدام نمایند.

دکتر یونس ژائله رئیس اتاق تبریز در این نشست مجازی با معاون وزیر و مسئولان اقتصادی استان های خراسان رضوی، اصفهان و شیراز خاطر نشان کرد: اتاق های بازرگانی در راستای بهبود فضای کسب و کار از هیچ کوشش و حمایتی در ایجاد این پنجره واحد دریغ نخواهند نمود .

 رئیس اتاق تبریز در همین راستا افزود: اتاق بازرگانی تبریز به منظور کاهش زمان ثبت شرکت ها به منظور بهبود فضای کسب کار زیر ساخت های لازم برای ایجاد این پنجره واحد را مهیا نمود است.

 وی اظهار امیدواری نمود: ضمن تکمیل این پنجره واحد با حضور اداراتی همچون گذر نامه برای پشتیانی از سرمایه گذران خارجی به سایر مولفه های بهبود فضای کسب کار علاوه بر کاهش زمان ثبت شرکت ها توجه شود تا اقتصادی کشور در شرایط سختی که در آن قرار گرفته بتواند به جایگاه شایسه خود در منطقه و جهان نایل گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.