فرماندار ویژه مرند گفت: باید تغییر رویکرد در چارچوب قانون و مقررات در شهرستان ایجاد و طبق نیازها و شرایط، برنامهای جامع در حوزه ورزش این شهرستان تدوین شود.

برنامه جامع ورزش مرند تدوین شود

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، داود گرشاسبی در مراسم معارفه رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان مرند ضمن اشاره به وجود جوانان ورزشکار و دارای استعداد اظهار کرد: مردم مرند، مردمی فهیم و مطالبه گر هستند و نیاز است به موضوع ورزش و جوانان توجه بیشتری شود.

فرماندار ویژه مرند ادامه داد: در این راستا باید برگزاری جلسات با هیات های ورزشی، تلاش برای رفع موانع و مشکلات، استعدادیابی، فعال کردن هیات های ورزشی و سوق دادن ورزش به سوی مردم محوری از برنامه های اداره ورزش و جوانان باشد.

وی با اشاره به وجود جوانان دارای استعداد ورزشی در شهرستان گفت: مسوولین ورزش همچنین به قهرمان پروری و تیم داری به نام شهرستان توجه کنند.

گرشاسبی تاکید کرد: افزایش تعاملات و توجه به خواسته های هیات های ورزشی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل آنها در جهت ارتقاء ورزش مرند ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان مرند دارای جوانان ورزشکار موفق زیادی است که نیاز به حمایت دارند و حمایت از آنها باعث برندسازی شهرستان خواهد شد.

فرماندار ویژه مرند بیان داشت: توجه به مشکلات ورزشگاه پنج هزار نفری، توجه به مشکلات سالن ها و زمین های ورزشی، توجه به پیست اسکی پیام مرند، همه در چارچوب ایجاد ید واحد در جهت توسعه شهرستان میسر خواهد شد.

در ادامه با اعطای حکمی، فرامرز رهیف را بعنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان مرند، معرفی و با اهدای لوح از زحمات امیرحسین فقیهی، مدیر قبلی ورزش و جوانان شهرستان قدردانی شد.

امروز همچنین با اهدای لوحی از عقیل قارداش زاده به جهت کسب عنوان مربی برتر اخلاق، تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.