فرماندار هشترود گفت: یکی از مولفه های اصلی امنیت پایدار، تقویت همبستگی میان مردم و مسئولین است.

فرماندار هشترود: همبستگی میان مردم و مسوولان موجب امنیت پایدار است

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، امین امینیان روز سه شنبه در مراسم معارفه رئیس جدید عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان هشترود افزود: امروز در سایه اندیشه های بلند حضرت امام ( ره )، هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و از جان گذشتگی نیروهای مسلح به ویژه نیرو های متعهد و مومن نیروی انتظامی، شاهد امنیت پایدار و بی نظیر در جامعه هستیم.

وی افزود: ایثار و فداکاری از ویژگی های بارز نیروی انتظامی بوده و امروز ماموریت های زیادی از جمله در بحث مقابله با بیماری کرونا در کنار کادر بهداشت و درمان انجام می گیرد که ستودنی و قابل ستایش است.

رئیس شورای تأمین هشترود در ادامه با اشاره به رسالت عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اداره عقیدتی و سیاسی در کنار وظایف خطیر و قانونی نیروهای انتظامی دربحث تربیت نیروی انسانی ارزشمند، ایثارگر و فداکار موفق عمل نموده و امروز به برکت همان نیروی متعهد شاهد آرامش و امنیت در جامعه هستیم.

وی از عملکرد مطلوب و ارزشمند نیروهای انتظامی در انجام وظایف خطیر خود به ویژه مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

در این آئین از خدمات حجت الاسلام و المسلمین علیرضا علی اکبری، تجلیل و حجت الاسلام والمسلمین مهدی امینی به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان هشترود معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.