فرماندار عجب‌شیر از تعطیلی خودسرانه نانوایی ها انتقاد کرد و گفت: نانوایانی که واحدهای خود را خودسرانه تعطیل کنند، مشمول برخورد قانونی و حذف سهمیه آرد خواهند شد.

فرماندار عجب‌شیر از تعطیلی خودسرانه نانوایی ها انتقاد کرد

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایرنا عادل اصغرپور در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان عجب شیر ادامه داد: از دیگر مشکلات و نارسایی هایی که در پخت نان شهرستان از سوی برخی نانوایی ها مشاهده می شود، کاهش وزن چانه، کم فروشی، بی‌کیفیت‌ بودن پخت نان است.

وی تاکید کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف عجب شیر و اداره تعزیرات برخورد قانونی با نانوایان متخلف را در دستور کار قرار دهند.

وی بر لزوم بازرسی و نظارت دقیق بر واحدهای صنفی تاکید کرد و گفت: مدیریت تنظیم بازار از سوی دولت در کشور جدی است و این مدیریت در شهرستان نیز باید با اعمال نظارت های بیشتر و بازرسی ها از واحدهای صنفی جدی تر باشد.

فرماندار عجب شیر تنظیم بازار را وظیفه ذاتی همه دستگاه ها، نهادها و اتحادیه های صنفی مرتبط اعلام کرد و افزود: به منظور جلوگیری از افزایش غیر متعارف قیمت کالاها و خدمات، طرح تشدید کنترل و نظارت بر بازار نیز با همکاری اداره بازرسی فرمانداری، اداره صمت و اتاق اصناف برنامه ریزی و در ساعت های مختلف روز اجرا شده و با مواردی از جمله گران فروشی، تقلب، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب برخورد قانونی می شود.

وی از انجام بیش از یکهزار و ۳۰۰ مورد بازرسی در چهارماه گذشته خبرداد و افزود: تاکنون اصناف همکاری و تعامل خوبی با بازرسان داشته اند و امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.

فرماندار عجب شیر با بیان اینکه مشکلی در توزیع اقلام اساسی وجود ندارد افزود: براساس ستاد تنظیم بازار، توزیع اقلام طرح تنظیم بازار در شهرها بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت و توزیع این اقلام در روستاها و تنظیم بازار روستایی بر عهده سازمان تعاون روستایی شهرستان است.

اصغرپور گفت: اداره صمت و اتاق اصناف بایستی بر اساس تعداد جمعیت شهرستان عجب شیر برنامه ریزی و کالاهای اساسی را تهیه و توزیع کنند تا این کالاها به سهولت در دسترس مردم قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.