سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز طی صدور اطلاعیه‌ای از اعمال محدودیت در آرامستان‌های تبریز به ویژه آرامستان وادی رحمت به دنبال افزایش مجدد آمار متوفیان کرونایی خبر داد.

محدودیت های کرونایی در آرامستان‌های تبریز

به گزارش عصر آزادی آنلاین طی اطلاعیه‌ای فرخ جلالی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از اعمال محدودیت در آرامستان‌های تبریز به ویژه آرامستان وادی رحمت به دنبال افزایش مجدد آمار متوفیان کرونایی خبر داد.
متن اطلاعیه بدین شرح است:
مراسم‌های تشییع و ترحیم اموات از امروز تنها با حضور اعضای درجه یک خانواده و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.
فرخ جلالی از هجدهم تیرماه اعلام کرده بود وادی رحمت تبریز در پی افزایش آمار اموات کرونایی و عدم رعایت هشدارهای بهداشتی توسط گروهی از شهروندان، در وضعیت هشدار قرار گرفته است ولی متاسفانه برخی از شهروندان با بی توجهی وعدم رعایت موارد بهداشتی، سلامت دیگران را نیز به خطر می‌اندازند.
فرخ جلالی تاکید کرده بود: از مراجعه به ساختمان‌های اداری سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز برای امورات متفرقه خودداری نمایند زیرا به دلیل تدفین متوفیان کرونا و نیز ازدحام ناشی از حضور شهروندان در مراسمات تشییع و تدفین حتی برای اموات غیرکرونایی وادی رحمت به منطقه پرخطر و مستعد شیوع کرونا تبدیل شده است.
در نهایت از شهروندان خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از حضور در این اماکن خودداری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.