جزییات ثبت‌نام اینترنتی وام ودیعه مسکن اعلام شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز ثبت‌نام اینترنتی وام ودیعه مسکن گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن که با ارسال پیامک درخواست خود را رزرو کرده اند بر اساس آخرین رقم سمت راست کد ملی خود باید به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند.

اسحقی نژاد گفت: متقاضیان باید با توجه به آخرین رقم سمت راست از کد ملی از ساعت ۱۱ صبح روز‌های مشخص شده با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

اسحقی نژاد گفت: متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۴» است برای تکمیل فرآیند روز ۱۴ مرداد، متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۲و ۳» است ۱۵ مرداد، متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۱» است ۱۶ مرداد و متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۵»، «۶» و «۷» است ۱۷ مرداد به این سایت مراجعه کنند.

او گفت: متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۰»، «۸»، «۹» است ۱۸ مرداد و همه متقاضیان جامانده ۲۰ مرداد نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

در قالب طرح ودیعه مسکن در تهران ۵۰ میلیون تومان، کلانشهر‌ها ۳۰ میلیون تومان و در سایر شهر‌ها ۱۵ میلیون تومان وام با سررسید یک‌ساله به مستاجران پرداخت می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.