۱۱پروژه عمرانی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز ظهر امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق ویدیو کنفرانس انجام گرفت.
پایگاه اورژانس عینالی تبریز، پایگاه اورژانس شهید صبوری تبریز، پایگاه جاده‌ای “میانه-هشترود”، پایگاه اورژانس شهری بناب ۲، پایگاه اورژانس امامیه تبریز، پایگاه اورژانس ائل گلی تبریز، پایگاه اورژانس نصف راه تبریز، پایگاه اورژانس شهدا تبریز، پایگاه اورژانس یوزبند کلیبر و پایگاه اورژانس ارزیل ورزقان و سوله‌ی بحران تبریز از جمله پروژه‌هایی بودند که ظهر امروز با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و از طریق ویدیو کنفرانس در محل پایگاه اورژانس امامیه‌ی تبریز افتتاح شدند.
بر اساس این گزارش، ظهر چهارشنبه ۱۱۵ پروژه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور افتتاح شدند که هفت دانشگاه از جمله دانشگاه علوم پزشکی تبریز به صورت نمادین از طریق ویدیو کنفرانس حضور داشتند و گزارش عملکردشان در حوزه اورژانس و خدمات پیش بیمارستانی را به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه کردند.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حاشیه این مراسم افتتاحیه با بیان اینکه تعداد پروژه‌های افتتاح شده در حوزه اورژانس در دولت دوازدهم ۲۵ پروژه بوده است، اظهار کرد: ۱۱ پروژه از این تعداد، امروز از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

وی در خاتمه با بیان اینکه یک پروژه افتتاح شده مربوط به سوله مدیریت بحران بود، هدف از ایجاد این سوله را دپوی تجهیزات درمانی و تجهیزات پشیتبانی عنوان کرد که باید به هنگام بحران بر سر صحنه انتقال یابند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.