۱۶ فوتی و ۳۸۲ مبتلا آخرین آمار کرونا در هشترود

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود در نشست ستاد کرونای شهرستان هشترود با تأکید بر تداوم وضعیت قرمز از روند تقریبی کاهش بستری ها نسبت به هفته گذشته خبر داد و آخرین آمار مبتلایان را ۳۸۲ نفر و جان باختگان ناشی از ویروس کووید ۱۹ در شهرستان را ۱۶ مورد اعلام کرد.

دکتر بابایی با اشاره به اینکه از کل موارد فوتی, ۹ نفر مرد و ۷ مورد زن بوده است, موارد بستری کنونی را ۳ مورد با ترکیب دو مورد قطعی و یک مورد مشکوک بیان نمود.

وی همچنین درصد موارد بهبودی از کل مبتلایان شهرستان را تا کنون ۹۰ درصد, فوتی ها را ۴ درصد و درصد تحت درمان ها را ۶ درصد تشریح کرد.

بر اساس گزارش وی تا کنون ۲۰۹۹ مراجعه با علائم بیماری تنفسی با ۱۸۵۴ مورد سرپایی و ۲۴۵ بستری در شهرستان داشته ایم و از بین مبتلایان, ۲۳ نفر از کادر بهداشت ودرمان بوده اند.

۴۲ درصد موارد کل ابتلا نیز از جمعیت روستایی و ۵۸ درصد شهری می باشند و عمده ترین رده سنی ابتلا ۳۱ تا ۶۰ سال می باشد.

بابایی از مردم خواست صبوری کرده از تجمعات بپرهیزند تا شهرستان از وضعیت قرمز خارج شود چرا که بر اساس مصوبات اخیر معاونت علوم پزشکی, بهداشت و درمان استان امکان اعمال محدودیت ها در سطوح ۲ اصناف نیز وجود دارد که قطعا هم ما و هم مردم باید تلاش کنیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و روند کاهشی بیماری, از این محدودیت ها پیشگیری نمائیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود در پایان از شهروندان خواست تا سبک زندگی خود را بر پایه رعایت بهداشت فردی و پروتکل های بهداشتی (استفاده از ماسک،شستشوی دست،فاصله گذاری اجتماعی) ادامه دهند.

عصر آزادی آنلاین، ژیلا اسدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.