هفته دولت، فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه

به گزارش عصر آزادی آنلاین معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رییس شورای اطلاع‌ رسانی آذربایجان‌شرقی در نشست شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان شرقی هفته دولت را فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه عنوان کرد.

علیار راستگو  افزود: ادارات و مدیران کل، گزارش کار و عملکردشان را به رسانه ها ارایه دهند و پاسخگوی خبرنگاران در خصوص عملکردشان در فرصت هفته دولت باشند.

وی اظهار داشت: اطلاع رسانی ها باید طوری باشد که در جامعه انسجام و وحدت ایجاد کرده و امیدآفرینی به وجود آورد، به طوری که مسائل حاشیه‌ای کمرنگ شود.

رییس شورای اطلاع‌ رسانی آذربایجان‌شرقی گفت: مسئولان ادارات، مشکلات و مسائلی را که تحریم‌های ظالمانه در کشور و استان ایجاد کرده به مردم تبیین کنند تا هدف های مغرضانه برخی رسانه‌های بیگانه و معاند بی اثر شود.

راستگو، ادامه داد: بر این اساس با بیان وقایع جاری و در جریان قرار گرفتن افکار عمومی در خصوص مسائل مختلف، اقدامات و تبلیغات رسانه‌ای دشمن مثل همیشه ناکام خواهد ماند.

وی یادآوری کرد: مردم باید بدانند تمام سعی و تلاش دولت برای رفع مشکلات است و مشکلات ایجاد شده به علت تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار به مرور زمان توسط مسئولان برطرف می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی از رسانه ها خواست در آخرین سال فعالیت دولت دوازدهم ،عملکرد و دستاوردهای کم نظیر دولت تدبیر و امید را در زمینه های مختلف اطلاع رسانی کنند.

راستگو، با تاکید بر لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی در مقابله با کرونا در ادارات و ایام محرم، افزود: مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، واحدهای صنفی و افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، مجازات می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.